Důležité
-
Hodnocení žáků na konci I. pololetí školního roku 2020/2021
28Hodnocení žáků na konci I. pololetí školního roku 2020/2021 bude probíhat dle běžných… -
Organizace výuky od 11. 1. 2021, změny v rozvrzích on-line výuky (aktualizováno 8. 1. 2021)
6417. ledna 2021 vláda na svém jednání prodloužila opatření, která byla v platnosti od 4. 1.…
V pátek 11. května jsme se vypravili na Výstaviště Holešovice do světa knih, učebnic a deskových her. Poseděli jsme na besedě s tvůrci knihy a seriálu Etiketa a pak jsme každý podle svého poznávali, jak to na takovém veletrhu chodí. Seznámili jsme se knižními novinkami, připomněli si nestárnoucí tituly a postavy z knih a připomněli si postavy Rychlých šípů Jaroslava Foglara.
Paní učitelka Helenka, která k nám chodí už půl roku na praxi, si pro děti připravila velmi zábavné hry. V nich jsme trénovali spolupráci a porozumění jeden druhému. Neuvěřitelně jsme se u toho nasmáli.
Jsme fanoušci mnoha sportů, a tak není divu, že když přijde olympiáda, jsme jak u vytržení. V pátek před jarními prázdninami jsme se však na olympiádu v Jižní Koreji podívali pořádně zblízka. Během našeho projektového dne s názvem „Na vlnách přátelství“ jsme se seznamovali se symbolikou Her, s jejich filozofií a také tím, jak se olympiádám daří být poslem míru a přátelství. Vyhledali jsme si, místo konání letošních ZOH na mapě, zjistili jsme, jak dlouho bychom tam cestovali a jaké tam můžeme v tuto dobu očekávat počasí. Ve skupinách jsme se potom zaměřili na disciplíny ZOH, naše reprezentanty, symboly i zajímavosti. Výstupem našeho dopoledního snažení byl velkoformátový plakát, kterým jsme vyzdobili chodbu v prvním patře školy.
V pondělí 19.2. jsme se celá 3. A vydali do holešovického Planetária. Přednáška a projekce k tématu Sluneční soustava byla úvodem ke kapitole Vesmír, která nás v prvouce čekala.
Chtěli byste se dozvědět víc o těžbě soli, o důmyslných stavbách mravenců, o neuvěřitelných včelích společenstvích, o programování her, o životě dinosaurů či o letokruzích stromů,… ? Žáci ze 3.A se snažili během prvního pololetí odpovědět si na otázky, týkající se nejrůznějších oblastí jejich zájmu. Podařilo se jim to na výbornou. Nejen že sami sobě našli odpovědi na otázky, které jim vrtaly hlavou, ale připravili svým spolužákům i mě dechberoucí prezentace závěrů svých výzkumů. Někdo si připravil plakát, někdo svou vlastní učební jednotku, někdo nám kromě přednášky přichystal i závěrečný test či kvíz. Každopádně každá prezentace dokázala, že žáci jsou zvídaví, cílevědomí a že dokážou najít odpovědi na své otázky. Každá z prezentací také dokázala, že vzájemné učení je úplně nejzábavnější. A milí rodičové, vězte, že máte doma neuvěřitelně schopné učitele a řečníky, kteří se umí profesionálně zhostit úkolu, pokořit trému a dokázat, že se v životě neztratí.
Strana 1 z 2