510

Co nás čeká v dubnu 2018

4. a 5. 4. - Zápis do ZŠ a do přípravné třídy (14 do 18 hodin) 9. 4. - O chaloupce z…
872

Zápis

Zápis do MŠ Tusarova Zápis do mateřské školy Tusarova se bude konat 2. a 3. května v čase…
dod
814

Den otevřených dveří

Den otevřených dveří aneb školka nanečisto. Den otevřených dveří proběhne v naší…

info green

6. den

Včerejší náročný den vystřídal den odpočinkový. Dlouhý vydatný spánek dodal energii a sílu všem. Po obědě si děti barvily trička dle své fantazie. Jako každý večer byla pohádka na dobrou noc.

Už se blíží den odjezdu a pro netrpělivé maminky důležitá informace - předpokládaný návrat ze školy v přírodě je v 13 hodin v pátek.

5. den

Celodení výlet na Kvildu se velmi podařil. Jako správní turisti se naše výprava vybavila řízky, které všem náramně chutnaly. Velký zážitek pro každého byl jelen Standa, kterého si děti pohladily. Bylo velmi horko, děti dodržovaly pitný režim. Výlet se všem moc líbil. Vydatná večeře  (vepřo, knedlo, zelo) chutnala úplně všem.

4. den

Sluneční paprsky vytáhly děti z postýlek a po snídani následovala notná dávky sportování.. Děti zápolily v družstvech, hledaly symboly svého týmu. Po výborné svíčkové si naše výprava vystoupala na rozhlednu Zadov a kochala se na překrásný pohled do krajiny. Odměnou za úctyhodné výkony byl borůvkový nebo jahodový zmrzlinový pohár ve zdejší cukrárně.
Počasí je jako malované, děti se pravidelně natírají ochranným krémem, aby se nespálily. Naši rošťáci zdraví všechny maminky, tatínky i ostatní, na stýskání nemají čas.

3. den

Dnes i na Šumavě vysvitlo sluníčko a ustal větřík. Děti se probudily do překrásného dne. Podívaly se na kravičky, v lese postavily zvířátkům i malým lesním skřítkům domečky. Pohrály si na zdejším hřišti. K obědu si pochutnaly na sekané s kaší, k večeři si zaplnily svá bříška znojemskou s těstovinami. Zítra naši výpravu čeká výstup na rozhlednu a potom sladká tečka - návštěva cukrárny.

2. den

Celá naše výprava prozkoumávala okolní louky a lesy. Vydatný oběd (vepřové, bramborový knedlík se špenátem) všem chutnal. Děti vše zvládají na jedničku.

1. den

Děti přijely do Nové Hutě v pořádku.

20180420 100022

Den Země

Pátek 20.dubna se slavil v naší mateřské škole Den Země. Děti mohly zúročit své znalosti z ekologie, biologie, musely uplatnit svůj postřeh. Sluníčko nám svítilo a celá akce se…
20180409 084921

Předškoláci v Redutě

V pondělí 9. dubna navštívili naši předškoláci (tř. Ježci a Mravenci) Redutu. Děti shlédly lehce přepracovanou klasickou pohádku, která jim přinesla mnohé ponaučení, pěkný kulturní zážitek a velkou…

Dílničky u myšek

Moc jsme se letos těšili na velikonoční dílničky s rodiči. Vyrobili jsme si závěs "Slepisi s kuřátky a vajíčky".Všechny se opravdu moc povedly. No a doufáme, že i Velikonoce u Vás doma byly…
20180321 111133

Březnové myšky

Březnové hraní si myšky užily, připravovali jsme se pylně na Velikonoce. Učili jsme se koledy, namalovali a ozdobili jsme květináčky, zaseli jsme osení, ozdobili kraslice a kluci při…
20180319 094918 800

Velikonoční dílničky a velikonoce u žabiček

Velikonoční dílníčky s rodiči jsme si užili. Děti vyráběly kuřátka a zajíčky, barvily a zdobily vajíčka, vyráběly přáníčka a nakonec došlo i na koledu. Žádná z holčiček v naší školce neuschne -…
img 20180207 094635 800

Únor a březen u Včeliček

V únoru jsme se opět o mnoho zlepšili ve všem možném - od samoobsluhy až po střihání. Naučili jsme se různé nové hry, básničky a vytvořili jsme si spoustu zimních obrázků, které nám zdobily školku.…
20180328 095217
140

Pomlázkování

I letos si připravili naši kluci velikonoční pomlázky, aby vyšlehali naše děvčata a paní učitelky.
20180326 091059
125

Aladinova kouzelná lampa - divadlo Jana Hrubce v MŠ

V pondělí 26.3. navštívilo naši mateřskou školu Dřevěné divadlo Jana Hrubce. Představení nás vtáhlo do atmosféry dávného orientu. Oko potěšilo jeho malebností. A ucho kulturou použitého jazyka. To…
20180321 154203
119

Jaro jsme přivítali jarními dílničkami

Ve tř. Ježků jsme se sešli v hojném počtu. Jarní tvoření si děti užily společně s rodiči a výsledkem byly pěkné velikonoční dekorace, které se opravdu…
20180307 091930

Tusaráček

I letos navštívili naši předškoláci základní školu (7.3.2018) a vyzkoušeli si tam plno zajímavých aktivit.
IMG 3281
142

Únor u Mravenečků

I když je únor měsíc krátký, opět jsme toho stihli hodně. Začali jsme “Zimním sněním”, kdy jsme se snažili porozumět našim snům a emocím. Velkou dávkou emocí byl pro nás muzikál “Za komínem” v…
IMG 3130
126

Leden u Mravenečků

Vydali jsme se po stopách hradního času a příchod Nového roku jsme tak oslavili se vší parádou. Pozorně jsme studovali hodiny, dny v týdnu a roční období. Pozorovali jsme změny v přírodě.…
213

Změna vedoucí školní jídelny

K 12.3.2018 vykonává nově práci hospodářky školní jídelny paní Kateřina Legátová (změnilo se i telefonní číslo 722 525 895). Paní Matouškové děkujeme za její svědomitou…
812

Co nás čeká v březnu 2018

1.3. – Schůzka rodičů budoucích školáků (17 h): informace o školní zralosti, o zápisu, OŠD, přípravné třídě 7.3. – Tusaráček - předškoláci si prohlíží ZŠ 21.3. – Jarní dílničky pro šikovné ručičky…